Afstem deadlines og processer

Udførelse af arbejdet starter med et konferenceopkald via Skype/Google Hangout eller telefon, hvor vi introduceres til jeres virksomhedsstruktur og regnskabsbehov.

Giv os adgang

Vi har administratorrettigheder til de fleste cloud-baserede regnskabssystemer. Vi modtager adgang til jeres regnskab, lønningsliste, og andre finansrelaterede systemer.

Gem filer via cloud lagring

Alt du behøver at gøre er at scanne alle dine regnskabsdokumenter (fakturaer, kvitteringer mm.) til en cloud baseret lagring, såsom Dropbox, Google Drive.

b

Regnskabstjenesten går i gang

Når alle processerne og adgange er på plads er vi klar til at gå i gang og tage os af din virksomheds finanser.

De mest populære cloud systemer blandt vores kunder

Sammenlign Baltic Assists regnskabsservice med andre alternativer

Overvejelser

  • Omkostninger
  • Optimering
  • Skalering
  • Ekpertise
  • Tilgængelighed

Lokal virksomhed

  • 50-90 €/time
  • fokuseret på traditionelle processer og systemer
  • kan tage tid
  • afhængigt af virksomhed
  • kl. 9:00-17:00

Ansat revisor

  • 4000-5000 €/måned
  • Behøver at blive administreret
  • Ansæt yderligere personale (4-6 uger)
  • Specifikt for personens kompetencer
  • 37 timer om ugen, kl. 8:00-17:00

Baltic Assist teamet har rigtig gode finansielle ansatte, de leverer altid på højeste kvalitetsniveau og giver kompetent rådgivning når min virksomhed har brug for det.

Michael Laustsen

CEO, Superbetting ApS

Modtag en gratis konsultation