FinOps (automatisering af arbejdsgang)

Med FinOps kan dit it-, økonomi- og businessteam dele og styre de samme processer. På den måde kan de nyde fordelene ved cloud-teknologi, samtidig med at de vedligeholder hastigheden.

For at have en regnskabsopsætning, der matcher det 21. århundrede, har vi brug for:

  • at vælge den rigtige SaaS-regnskabssoftware;
  • at integrere gradvise moduler til regnskabsinnovation eller tredjepartssoftware;
  • at sikre, at softwaren (eller softwares) bruges optimalt med alle dens automatiseringsfunktioner;
  • at strømline processer, så de lever op til LEAN-regnskabsmetoder og er effektive;
  • at revidere opsætningen hver 6. måned for at sikre, at teknikkerne hele tiden forbedres.

Fra virksomhedens side kræver det, at man laver en dybdegående analyse, forstår sine behov og udvælger blandt de ting, der er nævnt ovenfor.

Hos Baltic Assist hjælper vi dig igennem hele processen. Vores FinOps-specialister fortæller dig, hvordan din virksomhed får den bedste opsætning med udgangspunkt i softwaren og LEAN-procesperspektivet.

Drevet af
Kristupas Binkys
Regnskab Team Lead
“En vellykket dag defineres ved at forbedre processer, workflow, færdigheder eller tilføre værdi til kunders eller kollegers liv.”
Migle Bulkaite
Senior bogholder
“Jeg ville kalde en arbejdsdag vellykket, når jeg finder på nye ideer, der gør mine sædvanlige opgaver hurtigere eller mere effektivt gennem nye funktioner.”
Priser
Team af revisorer
35 € / time
Fra 210 € / måned
  • Minimum 6 timer / måned
  • Ingen ekstra omkostninger
Store virksomheder
Har du et stort projekt?
Fortæl os mere
Send forespørgsel
Planlæg gratis konsultation
Inden for 24 timer vil vores repræsentant kontakte dig for at diskutere dine forretningsbehov og muligheder for partnerskab!