FAQ

Hvordan ansætter Baltic Assist folk?

Mennesker er vores bedste aktiv. Vi beskæftiger for det meste dygtige personer med en høj passion for læring. De, der er ivrige efter at lære, vil hurtigt finde deres succes her hos Baltic Assist. Et af dine primære mål vil være at skabe merværdi for vores kunder. De obligatoriske minimumskrav for ansættelse er en universitetsuddannelse, 2+ års tidligere erhvervserfaring.

Hvor omkostningseffektivt er det at arbejde med Baltic Assist?

Den omkostningsbesparende faktor er til stede i hvert projekt, der kører i Baltic Assist. Litauen, hvor vi er baseret, er en hurtigt voksende ung økonomi med lavere omkostninger sammenlignet med skandinaviske, vesteuropæiske lande eller Japan, USA, Canada osv. Du skal forvente at få dine omkostninger reduceret med op til 70 % (nogle gange endda endda op mod 80 %). Fortæl os mere om projektet, så vender vi tilbage med et tilbud snarest.

Hvordan udvælger du specialister efter kundens behov?

Rekruttering er et af de mest kritiske områder i vores forretning. Vi stræber efter kun at forbinde dig med de bedste specialister eller fagfolk inden for deres respektive områder. For at ansætte de dygtigste medarbejdere, den såkaldte creme of the crop, har vi en rekrutteringsproces i fire niveauer, hvor du, vores partner, også kan indgå lige så meget, du har lyst til. Rekrutteringssystemet på fire niveauer giver fleksibilitet til rekrutteringsprocessen, tillader en praktisk tilgang til kunden og får tingene til at ske hurtigt.

Kan du levere regnskabstjenester af høj kvalitet til skandinaviske kunder?

Omkring 75 fælles servicecentre er allerede etableret i Litauen, hvor i det mindste en del af dem støtter eller fører tilsyn med den finansielle sektors operationer. På grund af situationen på det nuværende marked kan vi tiltrække de bedste fagfolk fra andre organisationer. De har normalt 7+ år med at levere de administrerede regnskabstjenester til internationale virksomheder og deres datterselskaber. Skandinavien, Storbritannien, USA, Vesteuropa – vi kan levere regnskaber, uanset hvor dit hovedkvarter befinder sig.

Hvorfor skal jeg ansætte i Baltikum i stedet for Ukraine/Rumænien/Indien?

At have medarbejdere fra Litauen er en meget anderledes oplevelse sammenlignet med andre populære outsourcing-destinationer. De vigtigste faktorer at overveje er tidsforskellen, kulturelle barrierer, dagligdags og endda uskrevne forretningspraksis. Med litauisk-baseret outsourcing er det eneste, der kræver en lille smule overvejelse, en praktisk talt ikke-eksisterende kulturel barriere, som kan være et problem i andre dele af verden. Det er vigtigt at huske, at litauere er nordeuropæere lige over Østersøen fra Sverige, med EU-universitetsgrader og skandinavisk forretningskultur. Sidstnævnte bliver integreret i næsten alle nye og velstillede virksomheder uanset deres område. Vores specialister er ivrige efter at lære, meget dygtige og er også nemme at arbejde med.

Hvilken slags kunder/partnere leder du efter?

Vi leder efter partnere, der gerne vil flytte deres forretningsdrift til et konkurrencedygtigt omkostningssted, hvor det ikke er muligt at gå på kompromis med kvaliteten. Baltic Assist er ivrig efter at samarbejde med virksomheder, der søger langsigtede nearshoring-partnerskaber, fordi det kræver investeringer fra begge parter i starten, men giver enorme fordele i det lange løb.

Laver du projektbaseret arbejde?

Vi siger aldrig 'nej' til noget. Enhver udfordring er en projektbaseret opgave, der udføres med stor sans for detaljer, maksimal involvering og stræben efter perfektion. Vi er dog primært fokuseret på langsigtede partnerskaber. Kontakt os, lad os mødes eller kontakte os for at se, om vi kan levere passende tjenester, der passer til din virksomhed!

Er det svært at arbejde med en fjernmedarbejder?

Det er slet ikke svært at have fjernmedarbejdere. En virksomhed, der aldrig har prøvet at arbejde med eksterne teams før, ville være nødt til at etablere nogle få procedurer og arbejdsværktøjer. Disse er nødvendige for at have passende kommunikationsmidler til opgavedelegering, politikoverblik, kommentarer osv. Disse kommunikationsmidler vil give dig mulighed for at håndtere og arbejde med medarbejdere uanset afstanden mellem dit hovedkvarter og din virtuelle assistent. Hvis du er ny - Baltic Assist har en plan klar til dig.

Hvordan adskiller du dig fra min lokale regnskabstjenesteudbyder?

Baltic Assist regnskabstjenester kommer med det 21. århundredes automatiseringsmuligheder. Vi er hurtige, ivrige efter at udelukke så meget manuel input som muligt og meget fokuseret på kvalitet og levering til tiden. Derudover har vi en kunde-først-koncentreret tilgang og er altid klar til at opskalere hurtigt, når behovet opstår.

Når vi ansætter medarbejdere hos dig, hvem "ejer" så medarbejderne?

Rent teknisk bliver Baltic Assist-medarbejdere ansat, men du skal se dem som dine medarbejdere, der er dedikerede og eksplicit ansat til dit projekt. Baltic Assist fungerer som din nearshoring-partner, som driver administrationssiden af ​​projektet (faciliteter, udstyr, løn osv.). Kontakt os for at vide mere.