Hvem er vi og hvad vi gør

Finansiel stabilitet er en af ​​de mest essentielle og integrerede dele af at opretholde og holde en succesrig virksomhed kørende. Baltic Assist leverer digitale finansielle tjenester, der ser nærmere på alle aspekter af regnskabsdrift. Vi tilbyder skræddersyede løsninger, der kan tilpasses virksomheder i alle størrelser.

Vores ekspertisefelt overvåger og styrer fuldt ud en organisations økonomiske resultater, interne kontroller og økonomiske prognoser. Ved at forstå udfordringerne kan vi eliminere enhver risiko for outsourcing – selv på de mest vitale områder af økonomi.

finansielle tjenester hos baltic assist

Vores løsning

Vores mål for økonomistyring er at sikre, at organisationen lever op til sine økonomiske mål. Vi analyserer alle områder, der udgør risici, og udvikler strategier for at mindske dem.

Nearshoring-tilgangen gør det nemt for os at igangsætte effektiv kommunikation og reagere hurtigt på alle forespørgsler. Nærhed til de fleste af Europas forretningsknudepunkter, Skandinavien, Øst- og Vesteuropa, betyder ringe eller ingen tidszoneforskel, en lignende tilgang til arbejde og mange andre værdifulde funktioner.

DSC05256

Innovation af din økonomiske fremtid

Med over 10 års erfaring med at lede globale finansielle projekter tilbyder vi dig finansielle løsninger i topklasse, der er skræddersyet til din virksomheds dynamiske behov. Vores tjenester omfatter regnskab, finansiel planlægning, rapportering, CFO-support og anden økonomisk styring leveret af dygtige fagfolk med dyb brancheekspertise. Vi udnytter de nyeste teknologier til at sikre effektivitet, nøjagtighed og overholdelse, hvilket giver kunderne mulighed for at fokusere på deres kerneaktiviteter. Som et certificeret B Corp er vi forpligtet til bæredygtighed og etisk forretningspraksis, hvilket gør os til en betroet partner for fremadrettede organisationer.

Priser

Startups & SMV'er
BASE
Starter ved 39 € per time
Team af revisorer
Finansiel planlægning og rådgivning
Systemopsætning og integration
AI Tool Integration & Management
Store virksomheder
om

Tilpasset Projekt
Corporate Finance Rådgivning
Digital Transformation
Finansiel prognose
RPA Rådgivning

Casestudier

Private equity firma

Et venturekapital/private equity-firma var midt i en søgen efter rimeligt prissatte outsourcede investeringsanalysetjenester. Firmaet udfører dagligt adskillige transaktioner i USA og over hele kloden. Så præcis, og de nyeste data om den lokale finansielle sektor er et must-have. Baltic Assist tog udfordringen op og anskaffede kompetente specialister inden for økonomi, investering, kapitalstyring til at arbejde på afstand. Som følge heraf bar interne medarbejdere ikke længere den svære at administrere ekstra byrde og kunne dedikere deres fulde opmærksomhed til deres primære mål på hovedkontoret. Det bedste ved det – tidsforskellen med USA betyder, at datastrømmen ikke stopper om natten, og medarbejdere på stedet har allerede noget at arbejde med om morgenen efter. Baltic Assist afslutter deres skift her i Vilnius.

Discount butikskæde

Som en af ​​de hurtigst voksende discountbutikskæder i Nordeuropa så denne virksomhed, at det kunne være en kamp op ad bakke at etablere et lokalt backoffice med kompetente medarbejdere og gøre det omkostningseffektivt. Baltic Assist steg til sagen med hensyn til at levere regnskabsydelser fra et backoffice med en fuldt fleksibel placering. Momsrapporter, løn-, gælds- og debitorkontostyring, ledelsesrapportering og mange andre tjenester leveres dagligt. Alt sammen til en fornuftig pris, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Baltic Assist's nærhed til det indenlandske skandinaviske marked, kundens hjemsted - førsteklasses service og konkurrencedygtige priser giver fremragende fordele. Dette er et glimrende eksempel på nearshoring, når det er bedst. Kunden udvider driften i Baltic Assist hvert år.

IT udviklingsvirksomhed

En virksomhed, der leverer en bred vifte af it-løsninger, ledte efter en måde at minimere omkostningerne inden for økonomi og regnskab. Med sidstnævnte var der også et yderligere mål om at gøre det mere procesorienteret, skalerbart og optimeret. Fra i dag, Baltic Assist fører bøger for ti virksomheder i koncernen. Denne "bogføring" involverer dagligt arbejde, såsom:

  • Opsætning af betalinger
  • Opfølgning på gæld
  • momsindberetning
  • Overordnet datahåndtering

Sammen med kvartalsvise, månedlige eller konsoliderede rapporter, udarbejdelse af regnskaber og mere. Baltic Assist leverer alt fra forberedelse til levering af færdige dokumenter til revision. Kunden opnåede enorme fordele i effektivitet, væsentligt reducerede driftsomkostninger og integreret automatisering i mange regnskabsprocesser.

Engel investor

Når du er en individuel investor, øges værdien af ​​ordentlig bogføring af høj kvalitet markant. Da engleinvestorer yder investeringer i de tidlige stadier af forretningen, kræver hvert tal, komma, proces og finansielle transaktioner omhu og professionel indsigt for at maksimere virksomhedens evner til at skabe overskud. Baltic Assist kan levere alt dette gennem kompetente tjenester med investeringsevalueringer, fuld-service regnskab, fakturering, debitoropfølgning, udarbejdelse af finansielle rapporter, beregning af parametre som amortisering og meget mere. Baltic Assist forbliver en fremragende mulighed for denne kunde gennem linsen af ​​virtuelt regnskab, fordi vi er en one-stop-shop for kompetent rådgivning og bogholderi af høj kvalitet. Som et resultat kan kunden fuldt ud koncentrere sig om primære mål i stedet for at bekæmpe adskillige udfordringer, som mange unge virksomheder står over for, som engelinvestoren skal overvåge.

Venturekapital

I venturekapitalbranchen foregår mange processer og ting bag lukkede døre. Vores kunder er i risikovillig kapital, og yder primært SEED-finansiering til tech-startups med en enorm fordel. Da firmaet søgte at samarbejde med en person, der var i stand og villig til at yde rådgivning/konsulent/regnskabsydelser til startups – Baltic Assist kom ind i billedet. Vi fik til opgave at overvåge udgifterne og sikre, at partnere, leverandører og lokale talenter bliver "købt" til en rimelig pris. Vi laver en masse forecasting, ledelsesrapportering, finansiel rapportering og kundeassistance ved at være proaktive i opkøbshåndtering, likvidation og fusionsprocesser. Da venturekapitalfirmaet er interesseret i ekspansion, gør vi så meget som muligt for at lægge et fundament i finanssektoren for en betydelig opskalering. Firmaet fortsætter et gensidigt fordelagtigt samarbejde med Baltic Assist, senere anbefalede os til de samme startups, som vi assisterede tidligere. Nearshoring-regnskabstjenester og teamudvidelse er det værd. Dette er et glimrende eksempel på det.

Fødevareteknologisk virksomhed

Den primære præference for en startup med begrænsede investeringer og økonomiske muligheder er altid omkostningseffektive løsninger. Med en af ​​vores kunder – en food-tech startup – var sagen enkel. Nogen havde brug for at levere pålidelige regnskabstjenester, kvalitetsstyring og fuldt ud opsluge og tage sig af en hel finansiel driftsgren. Baltic Assist leverer bogføringsydelser til rimelige priser, som gavner kunden på mere end én måde. Rettidig rapportlevering, udarbejdelse af opgørelser, renteberegning, revisionsprocedurer, formålsudarbejdede særlige månedlige ledelsesrapporter med mere. Virksomhedens hovedafdeling kan arbejde på at gøre servicen bedre imens Baltic Assist styrer bøgerne og aflaster arbejdsbyrden.

Ejendomsfond

Baltic Assist leverer uafhængige finansielle ydelser med høj kompetence og alt sammen til en rimelig pris. Vores klient er en vertikalt integreret ejendomsproduktinnovator med dets primære mål at udvikle, investere i og drive fast ejendom, alt med det fælles mål at gøre det bedre. Baltic Assist yder operationel ekspertise (forbindelse til kunder, assistance til administrative eller regnskabsmæssige spørgsmål), hjælper med at opbygge langsigtede forretningspartnerskaber, tænker fremad med nye kundeovertagelser, foreslår forbedringer. Hovedopgaven består dog af momsindberetning, lønstyring, regnskabsaflæggelse, budgettering, forecasting og meget mere regnskabsservice. Med ordentlig højkvalitets og overkommelig bogføring kan dette private equity-selskab vove sig ind i nye virksomheder, organisere aftaler, fusioner og udarbejde bedre økonomiske planer for fremtiden.

Trin til at få dit projekt op at køre

1. Evaluering af arbejdsbyrde

Først evaluerer vores økonomichefer din nuværende regnskabsopsætning og tilbyder en løsning.

2. Tilbuddet

Vi underskriver en aftale, gennemgår relevante juridiske politikker og beslutter startdatoen.

3. Introduktion til holdet

Vi præsenterer dig for det team, der skal stå for projektet. Vi præsenterer nye løsninger, hvis det er nødvendigt.

4. Tilvejebringelse af adgange

Vi opretter adgang til relevante platforme for vores team — for eksempel regnskabssystemer, banker, lønsoftware mv.

5. Projektanalyse

Vi analyserer dine økonomiske operationer og aftaler arbejdsinstruktioner, der definerer de nøjagtige opgaver, procedurer og deadlines, så partnerskabet er fuldt gennemsigtigt og databeskyttet.

6. Projektstart

Vores økonomiteam starter en fuld operation på de aftalte opgaver og giver løbende forslag til automatisering og processtrømlining.

Vi sammenlignede vores løsning med andre

Arbejdet hober sig op? Lad os tage kontakt, så hjælper vi dig med at finde en omkostningseffektiv ansættelsesløsning.

  • Begynder at arbejde
  • Udskiftning
  • Fleksibilitet
  • Ekstra omkostninger
Ansættelse af egen revisor
  • Ansættelse og uddannelse kan tage mere end få måneder.
  • Ekstra få måneder med at finde og erstatte stillingen.
  • Fast arbejdstidsplan. Normalt under 40 timer om ugen.
  • Uddannelser, kontorplads, tillæg, sygesikring mm.
Baltic Assist Finansielle tjenesteydelser
  • Straks opstart og evaluering efter underskrivelse af kontrakten.
  • 1 opkald og vi tilbyder en ny løsning, udvide teamet, tilbyde mere ekspertise til projektet.
  • Fleksibel arbejdsplan. Ekstra arbejdsbyrde og specialister integreres nemt.
  • Ingen ekstra eller skjulte gebyrer!
Ansættelse af lokal virksomhed
  • Umiddelbar start.
  • Interne procedurer kan påvirke projektets succes.
  • Normalt begrænset til 9 - 5 arbejdstid.
  • Mulighed for ekstra gebyrer.
Skræddersyede nearshoring-løsninger

Book en konsultation

Book et en-til-en møde med vores teamrepræsentant. 

Dyrke. Optimer. Vær foran.

Har du et spørgsmål?

Send os en besked, så vender vi hurtigt tilbage til dig.