Nyheder

Hvordan kan du spare 20 timer om ugen ved at uddelegere opgaver til en virtuel assistent?

Baltic Assist Accounting 4

Til denne artikel har de virtuelle assistenter på Baltic Assist (balticassist.com) har besluttet at dele en hemmelighed om, hvordan du kan spare 20 timer om ugen (eller endnu mere) ved at outsource og uddelegere dit arbejde til en kvalificeret og erfaren virtuel assistent fra hvor som helst i verden.

Desuden er det meget nemmere, end det kan se ud fra starten. For ved at uddelegere følgende opgaver og aktiviteter kan du ikke kun øge din produktivitet og effektivitet og skabe mere omsætning, men vigtigst af alt har du mere tid til at skalere din virksomhed og nå langsigtede professionelle mål. Selvfølgelig er den virkelige skønhed ved hver time, du sparer ved at outsource, at du kan gøre, hvad du vil. Som fokus på ting og mennesker af større personlig betydning eller endda planlægge en ferie, som du ikke har haft i årevis.

Derfor, hvis du har besluttet dig for at opleve fordelene ved outsourcing, er der 3 væsentlige aspekter, du bør have i tankerne:

  1. Lej en professionel og kyndig virtuel assistent, der passer perfekt til dine behov og krav;
  2. Sæt de rigtige systemer på plads for at sikre en vellykket kommunikation med din virtuelle assistent. (Læs mere: 8 tips til, hvordan du kommunikerer med din VA);
  3. Uddeleger effektivt dine opgaver og forskellige forretningsaktiviteter.

Så når du har alt på de rigtige steder, er her:

6 MÅDER DU KAN SPARE VED DELEGERING AF OPGAVER TIL VIRTUELLE ASSISTENTER

  1. Lad din VA administrere din e-mail og tage sig af kundeservice (5+ timer om ugen / 1 time om dagen).

Der er ingen overraskelse, at når din virksomhed vokser, vokser mængden af ​​e-mails, du får hver eneste dag. Chancerne er, at du bruger mere end en time om dagen på at svare på lignende forespørgsler, spørgsmål eller kundeplejeproblemer. I denne proces mister du ikke kun værdifuld tid, men bliver også distraheret fra opgaverne og arbejdet, hvilket hjælper dig med at yde et væsentligt bidrag til væksten af ​​din virksomhed. Du kan dog nemt uddelegere disse opgaver til en erfaren virtuel assistent, som tager sig af kundeservice, besvarer standardforespørgsler, sender tak kort til dine kunder og vil holde din indbakke ren for spam. Så når du tjekker din indbakke, vil du kun se prioriterede e-mails, som du skal fokusere på hurtigst muligt.

  1. Lad din VA administrere dine sociale medier og hjælpe dig med markedsføringen (5+ timer om ugen / 1 time om dagen).

Vi er sikre på, at du vil være enig med os i denne, da sociale medier er en anden nødvendig, men tidskrævende aktivitet, som ikke kræver den ekspertise, du har. Hvad mere er, er det det nemmeste arbejde, du kan outsource og uddelegere til din virtuelle assistent, som hurtigt kan matche din stil, promovere din virksomhed, produkter eller tjenester og sandsynligvis gøre det meget hurtigere, end du kunne gøre. Hvad mere er, kan VA hjælpe dig med at øge følgerne på sociale medier, planlægge eller endda skrive dine tweets og sende invitationer til kommende begivenheder. Virtuelle medarbejdere kan også hjælpe dig med at oprette e-mail-marketingkampagner og forberede nyhedsbreve, samt oprette kundefeedbackformularer og annoncere for et bestemt projekt i pressen. De kan nemt administrere informationen på din hjemmeside eller endda sørge for, at din hjemmeside er SEO-venlig.

  1. Lad din VA stå for bogføring, behandle betalinger og håndtere fakturaerne (5+ timer om ugen / 1 time om dagen).

Hvis du sælger produkter eller tilbyder tjenester i din virksomhed, så bruger du lidt tid på at behandle betalinger, fakturere dine kunder og kunder og endelig lave bogføring for at holde alt organiseret. Desuden kan en kvalificeret og kyndig VA tage sig af regnearkene, administrere bankkontodrift, hjælpe dig med lønberegninger og udarbejde regnskaber og ledelsesrapporter. De kan også tage sig af udgående og indgående fakturaer, balancere dine bøger og levere ultimorapporter samt svare kreditinstitutter og lokale skattemyndigheder.

  1. Lad din VA skrive for dig og uddelegere de opgaver, der involverer skrivning (2+ timer om ugen).

For at være ærlig kan den virtuelle assistent være en fremragende marketingmedarbejder, der hjælper dig med at få dit budskab ud ved at bidrage til dine blogindlæg, nyhedsbreve, tweets, artikler eller indlæg på sociale medier. Hvad mere er, VA kan korrekturlæse, redigere og formatere de dokumenter, du allerede har udarbejdet, og sørge for, at din hjemmeside er SEO-venlig. Han/hun kan også transskribere dine optegnelser, noter og referater og omdanne dem til velstrukturerede dokumenter, e-mails eller andet, du har i tankerne – alt mærket og skrevet i en stil, der afspejler din virksomhed.

  1. Lad din VA klare det administrative arbejde for dig (2+ timer om ugen).

Husk, at din VA kan organisere din kalender, planlægge og arrangere møder med dine kunder og leverandører, samt lave en reservation på din yndlingsrestaurant, booke læge- eller tandlægeaftaler og organisere dine rejser. Desuden kan VA planlægge og koordinere kommende begivenheder, sende invitationer, foretage telemarketingopkald eller opdatere og indtaste nye oplysninger i din database. Uanset hvad, listen er uendelig, så du er nødt til at lade en erfaren professionel gøre arbejdet for dig, når du holder dit fokus på langsigtede professionelle mål.

  1. Lad din VA research for dig (1+ timer om ugen).

Hver gang du læser de seneste industrinyheder og kommende begivenheder, skal du undersøge dine konkurrenter og leverandører, mens du leder efter den mere effektive eller billigere måde at producere produkter eller tjenester på; du forsker aktivt. Det betyder, at du bruger din værdifulde tid på ting, som nemt kan delegeres til VA. Derudover kan VA hjælpe dig med at undersøge potentielle forretningsmuligheder eller komme i kontakt med nye kunder, samt opdatere dig om ændringerne og relevante nyheder i branchen, undersøge bestemte niece eller emner og til sidst kompilere markedsdata og udarbejde rapporter.

Baltic Assist er en pålidelig udbyder af virtuel assistance til iværksættere, fagfolk og SMV'er. Hvis du er interesseret i at udforske muligheden for at prøve virtuel assistancetjeneste, kontakt Baltic Assist, og vi hjælper gerne.