Rejse- og gæstfrihedssektoren

Rejse- og gæstfrihedsbranchen står over for stigende udfordringer - fra stigende omkostninger og skiftende gæsteforventninger til hård konkurrence. Dagens gæster efterspørger personlige, sømløse oplevelser, hvilket gør operationel effektivitet mere kritisk end nogensinde.

Strategisk outsourcing tilbyder en smart løsning. Det hjælper virksomheder med at reducere omkostningerne, strømline driften og forblive agile, alt imens de bevarer top-tier gæsteoplevelser. I en industri i hurtig udvikling kan outsourcing være nøglen til at forblive konkurrencedygtig og rentabel.

gæstfrihed 1

Fordele ved outsourcing

Outsourcing tilbyder rejse- og hotelbranchen en effektiv måde at forbedre kundeoplevelsen på, reducere driftsomkostningerne og øge effektiviteten. Ved at uddelegere opgaver som kundesupport, bookingstyring, regnskab og it-tjenester til specialiserede partnere kan virksomheder fokusere på deres nøgleoperationer. Det giver også mulighed for service døgnet rundt, skalerbarhed i højsæsoner og adgang til en global talentpulje – alt imens fleksibiliteten bevares og udgifterne kontrolleres.

gæstfrihedsbranchens udfordringer

Vores løsning

Uanset om du har brug for løntjenester eller backoffice-relaterede tjenester, samarbejder med Baltic Assist tilbyder en smart, omkostningseffektiv kort- eller langsigtet løsning. Dette samarbejde gør det muligt for virksomheder at få adgang til en multinational talentpulje, reducere omkostningerne og opnå uovertruffen fleksibilitet.

At samarbejde med vores team kan forkorte din ansættelsesproces med omkring seks uger og spare op til tre gange omkostningerne sammenlignet med traditionel intern bemanding. Denne tilgang sikrer den højeste kvalitet af arbejdet, samtidig med at du kan koncentrere dig om vigtige forretningsprioriteter: at drive vækst, optimere udgifter og strategisk opbygge et større, mere dygtigt team uden at øge omkostningerne gennem outsourcing. 

outsourcing til en restaurantkæde

Økonomistyring for en restaurantkæde

Ved at tilbyde skræddersyede, effektive løsninger støtter vi rejse- og gæstfrihedsvirksomheder med plads til at fokusere på vækst og innovation, mens vi styrer resten. En af vores partnere ejer flere restauranter og har oplevet udfordringer i backoffice.

Siden samarbejde med Baltic Assist, har de oplevet betydelige fordele bestående af:  

Skræddersyede nearshoring-løsninger

Book en konsultation

Book et en-til-en møde med vores teamrepræsentant. 

Dyrke. Optimer. Vær foran.

Har du et spørgsmål?

Send os en besked, så vender vi hurtigt tilbage til dig. 

Læs mere om BPO-branchen