Salgs og marketingkonsulenter

Vores salgs- og marketingkonsulenter kan yde rådgivning, vejledning og støtte til virksomheder eller
enkeltpersoner inden for det ønskede område. Hos os får du en skræddersyet ekspert, som er bedst egnet til din virksomhed og branche.
Baltic Assist-repræsentanterne kan tilbyde en række tjenester, herunder salgstræning og coaching, markeds undersøgelser og analyser, udvikling af salgsstrategier, forbedring af salgsprocesser og kunde
relationsstyring.

               
Fælles fokusområder
Vi kan hjælpe din virksomhed med at øge sine salgsindtægter ved at identificere vækstmuligheder, udvikle effektive salgsstrategier og forbedre den overordnede salgsproces.
Vi kan hjælpe din virksomhed med at forbedre kundetilfredsheden ved at analysere kundefeedback, identificere områder, der kan forbedres, og gennemføre ændringer i salgsprocessen, der tager højde for kundernes bekymringer.
Vi kan tilbyde salgstræning og coaching for at hjælpe salgsteams med at udvikle de færdigheder og viden, de har brug for for at få succes. Dette kan omfatte træning i salgsteknikker, kommunikationsevner og forvaltning af kunderelationer.
Vi kan hjælpe din virksomhed med at foretage markedsundersøgelser for at identificere nye muligheder og holde sig ajour med branchetendenser. Dette kan hjælpe virksomheden med at holde sig foran konkurrenterne og tilpasse sig til skiftende markedsforhold.
Vi kan analysere din virksomheds salgsprocesser og identificere områder, hvor der er behov for forbedring. Dette kan omfatte strømlining af salgsprocessen, forbedring af nøjagtigheden af salget prognoser og implementering af bedre salgsrapportering og analyse.
Konsulent på deltid
84 timer pr. måned
30 €/hour
  • 2520 € pr. måned
  • Ingen yderligere omkostninger
Konsulent på fuld tid
168 timer pr. måned
25 €/hour
  • 4200 € pr. måned
  • Ingen yderligere omkostninger
Fortæl os om dit projekt
Få et tilbud!
Fire trin i rådgivningsmetoden
Analyse af situationen
Kritisk vurdering af de interne og eksterne spørgsmål omkring en organisation, der er iværksat som følge af et nyt projekt eller en ny opgave.
Hypotese
At søge en hypotesedrevet tilgang til problemet og forsøge at løse det, samtidig med at man fokuserer på den bedste antagelse.
Udførelse
Strategisk implementering ved hjælp af en designtilgang og virksomhedsmodeller for at opbygge en arbejdsstyrke, der er forenelig med planen.
Verifikation
Verifikation af de nødvendige tiltag, der er formuleret af teamet for at færdiggøre den korrekte fremgangsmåde.