Indholdsfortegnelse
SkiftFordele ved at ansætte en Baltic Assist Virtuel revisor
Omkostningseffektivitet
Baltic Assist sikrer, at du får det bedste ud af din investering. Uden ekstra omkostninger til et fysisk kontor er besparelserne betydelige.
Fleksibilitet
Baltic Assist tilbyder tilpassede engagementsmodeller. Uanset om du har brug for en fuldtidsassistent eller projektbaseret support, har vi dig dækket.
Diverse ekspertise
Vores virtuelle salgsteam er en samling af de bedste hjerner fra forskellige industrier og markeder, klar til at betjene dig.
tid Management
Tildel opgaver såsom CRM-administration, prospektundersøgelse og mere. Lad vores team klare gnidningen, mens du planlægger.
Skalerbarhed
Baltic Assist's virtuelle salgstjenester er designet til vækst. Skaler op eller ned baseret på dine krav uden besvær.
Transfer pricing gjort enkel: justering af dokumentation, optimering af værdi
Få ekspertrådgivning om transfer pricing for koncerninterne transaktioner.






























Transferpriser
Vores transfer pricing-konsulenter hjælper med at udarbejde transfer pricing-overholdelsesdokumenter for at opfylde lovkrav og udvikle transfer pricing-politikker for at sikre, at fremtidige transaktioner overholder både lokale og internationale regler.
Hos os får du
- Overholdelse af lovgivningen: sikre overholdelse af lokale og internationale love om transfer pricing, hvilket reducerer risikoen for bøder.
- Nøjagtig benchmarking: leverer pålidelige markedssammenligninger ved hjælp af avancerede værktøjer og databaser.
- Skatteoptimering: hjælpe med at optimere skatteresultaterne ved at sikre, at overskudsfordelingen følger skattereglerne.
- Skræddersyede løsninger: leverer skræddersyede strategier og rapporter, der passer til din virksomheds unikke behov og branche.
- Effektiv dokumentation: strømlining af udarbejdelsen af nødvendige dokumenter, sparer tid og kræfter.

Transfer pricing tjenester
Transfer pricing-rådgivningstjenester involverer at hjælpe virksomheder med at administrere og overholde transfer pricing-reglerne, som regulerer prisfastsættelsen af transaktioner mellem relaterede enheder i en multinational virksomhed.
Denne service inkluderer detaljer om intercompany-transaktioner i tidligere regnskabsperioder. Det involverer analyse af prisfastsættelsesmetoder, overholdelse af lokale og internationale regler, finansielle data og kontrakter mellem associerede virksomheder. Dokumentationen omfatter funktionsanalyser, sammenlignelighedsundersøgelser, økonomisk analyse og benchmarking for at retfærdiggøre transfer pricing anvendt for at sikre, at armslængdeprincippet blev fulgt.
Det omfatter udvikling og implementering af retningslinjer for prisfastsættelse for grænseoverskridende transaktioner mellem relaterede enheder. Disse politikker sikrer overholdelse af lokale og internationale regler, samtidig med at de stemmer overens med virksomhedens strategiske mål. Nøglekomponenter omfatter analyse af sammenlignelige markedsdata, avancer, risikovurderinger og dokumentationskrav til prisjusteringer, alt sammen skræddersyet til at reducere skatterisici og tvister med tilsynsmyndigheder.
Dette inkluderer en omfattende analyse, hvor nøglepræstationsmålinger sammenlignes med industristandarder eller konkurrenter for at identificere ydeevnegab. Denne proces involverer indsamling og analyse af data, definition af præstationsindikatorer og fremsættelse af anbefalinger for at forbedre strategisk positionering og operationel effektivitet. Det gør det muligt for organisationer at sætte realistiske mål og implementere bedste praksis for at forblive konkurrencedygtige inden for deres sektor.
Dediker dine opgaver til Virtual Accountant
Med en virtuel salgsassistent kan du aflevere alle de opgaver, der ikke kræver din ekspertise, og blot fokusere på at lukke et salg. En virtuel salgsassistent kan hjælpe dig eller dit salgsteam med opgaver såsom dataindtastning, udgiftsrapportering, undersøgelse af kundeemner og opsætning af rykkere.
Dedikerer de grundlæggende salgsopgaver. Administrative opgaver som håndtering af sociale medier eller endda håndtering af dataindtastning behøver ikke at være dit salgsteams eksklusive domæne. En VA, der leverer passende assistenttjenester, vil håndtere disse administrative opgaver med øje for at få dem til at passe ind i dit salgsteams behov.
Outsource administration af kunderelationer. Træt af at håndtere opfølgninger? Nå ud til kundeemner? Håndterer du selv kundesupport? Du har software til kundeforholdsstyring af en grund. Men hvis du hellere vil fokusere på forskellige elementer af din virksomhed, kan en virtuel salgsassistent tage fat.













Lås op og faciliter global overholdelsesstrategi og skatteeffektivitet med vores top-tier transfer pricing-konsulenter.

Certified B corp
Vi er en del af en global bevægelse for et inkluderende, retfærdigt og regenerativt økonomisk system.
Vores kerneprincipper om gennemsigtighed, rummelighed, lighed og bæredygtighed former alle vores beslutninger og handlinger. Med et mål om at være mere end en rentabel virksomhed, bevæger vi os mod at skabe en mere retfærdig og bæredygtig verden for alle.