Tjenester til regnskabsføring

Hvorfor vælge os?
Regnskab er en af de mest centrale dele i vedligeholdelsen af en succesfuld virksomhed. Finanserne er afgørende for alle forretnings, uanset området og branchen de opererer i. Baltic Assist leverer virtuelle regnskabstjenester med fremragende kvalitet. Vores virksomhed har erfaring med bogholderi til mindre og større virksomheder i Skandinavien og andre europæiske lande. Hvis du bruger nearshoring til dine finansielle operationer, kan udgifterne til regnskabspersonale reduceres med op til 1/5 af dens nuværende størrelse. Vores erfaring viser, at et kan koste op til koster op til 82% mindre, hvis du ansætter kompetente eksterne virtuelle regnskabsspecialister her i Litauen.
Vores løsning
Vi udvælger vores finansielle specialister meget nøje, så vores kunder kun har adgang til de allerbedste. Svartid er øjeblikkelig, fordi du kommunikerer og udveksler opgaver online. Den udvalgte revisor kan altid kontaktes, så du er garanteret svar på spørgsmål inden for få minutter. Geografisk tæthed på Skandinavien og Vesteuropa betyder ikke kun minimal forskel i tidszoner, men der betyder også en lignende arbejdsmentalitet og andre værdifulde træk. Hvis der er behov for fysisk tilstedeværelse, kan passende specialister sendes af Baltic Assist.
Casestudier

Et venturekapital-/privat investeringsselskab ledte efter en løsning på at outsource investeringsanalysetjenester til en rimelig pris. Virksomheden udfører dagligt adskillige transaktioner i USA og resten af verden, og det er derfor nødvendigt med de nyeste data om den lokale finansielle sektor. Baltic Assist tog udfordringen op og sammensatte kompetente specialister inden for finans, investering og kapitalstyring til at arbejde eksternt. Resultatet blev, at interne medarbejdere ikke længere behøvede at varetage den vanskelige ekstra arbejdsbyrde, men i stedet kunne dedikere deres fulde opmærksomhed til deres primære mål på hovedkontoret. Det bedste ved det hele – tidsforskellen med USA betød, at strømmen af data ikke stoppede om natten, og medarbejdere vil have noget at arbejde med om morgenen, når de mødte ind, efter Baltic Assist havde afsluttet deres dag her i Vilnius.

Som en af de hurtigst voksende discountbutikskæder i Nordeuropa kunne dette firma godt se, at etableringen af et lokalt back office med kompetente medarbejdere, der samtidig skulle være omkostningseffektivt, kunne blive noget af en kamp. Baltic Assist kunne i stedet hjælpe med at levere regnskabstjenester fra et back office med en fuld fleksibel placering. Der leveres dagligt momsrapporter, lønningslister, styring af gældsforpligtelser og tilgodehavender samt ledelsesrapportering og andre tjenester. Alt til en rimelig pris uden kompromis i kvalitet. På grund af Baltic Assists nærhed til det kundens hjemmemarked, Skandinavien, opnås der service af topkvalitet sammen med konkurrencedygtige priser, der sammen giver fremragende fordele. Dette er et glimrende eksempel på nearshoring, når det er bedst. Kunden udvider sine aktiviteter hos Baltic Assist hvert år.

Et firma, der leverer en bred vifte af it-løsninger, ledte efter en måde at minimere omkostningerne i forbindelse med økonomi og regnskab. De ville også gøre sidstnævnte mere procesorienteret, skalerbart og optimeret for effektivitet. Baltic Assist står i dag for ti af virksomhedernes bogholderi i denne virksomhedsgruppe. Det betyder, at det daglige arbejde bl.a. involverer:

  • Opsætning af betalinger
  • Opfølgning på udestående fordringer
  • Momsrapportering
  • Overordnet datahåndtering

Desuden er der kvartalsvise, månedlige og konsoliderede rapporter samt udarbejdelse af årsregnskaber og mere. Baltic Assist tilbyder alt fra forberedelse til selve levering af færdige dokumenter til revisionsformål. Kunden har opnået enorme fordele ved effektivitet, betydeligt reducerede driftsomkostninger samt integreret automatisering i mange regnskabsprocesser.

Når du er en enkel investor, så er værdien af korrekt bogføring af høj kvalitet væsentlig. Da engleinvestorer leverer investeringer i en virksomheds tidlige faser, kræver ethvert tal, komma, proces og finansielle transaktion en enorm omhu samt faglig indsigt for at maksimere virksomhedens muligheder for at skabe overskud. Baltic Assist kan levere alt dette gennem kompetente tjenester såsom investeringsevalueringer, komplet bogføring, fakturering, debitoropfølgning, udarbejdelse af finansielle rapporter, beregning af afskrivninger samt meget mere. Når det kommer til  virtuel bogføring er Baltic Assist fortsat en fremragende mulighed for denne kunde, da vi udbyder alle slags tjenester fra start til slut med kompetent og førsteklasses rådgivning og bogføring. Som følge heraf kan kunden fuldt ud koncentrere sig om primære mål i stedet for konstant at skulle bekæmpe de udfordringer som mange unge virksomheder står overfor, og som engelinvestorer skal overvåge.

Når det kommer til venturekapitalvirksomheder, er der mange processer og aktiviteter, der foregår bag lukkede døre. En af vores kunder er i venturekapital og leverer SEED-finansiering primært til tech-startups med enorm stigning. Da firmaet var på udkig efter et samarbejde, der ville være i stand til og villig til at yde rådgivning samt konsulent- og regnskabstjenester til disse startups, kom Baltic Assist ind i billedet. Vi fik til opgave at overvåge udgifterne og sørge for, at partnere, leverandører og lokalt talent bliver “købt” til en rimelig pris. Vi udfører mange prognoser, ledelsesrapportering, finansiel rapportering samt kundeassistance ved at være proaktive i overtagelseshåndtering, likvidation, fusionsprocesser m.m. Da venturekapitalfirmaet er interesseret i ekspansion, gør vi så meget som muligt fra vores side for at lægge et fundament i finanssektoren for en betydelig opskalering. Virksomheden fortsætter et gensidigt fordelagtigt partnerskab med Baltic Assist, der senere anbefaler os til de samme startups, som vi tidligere har hjulpet. Nearshoring-regnskabstjenester og holdudvidelse er det værd. Dette er et godt eksempel på netop dette.

En startup med begrænset investering og finansielle muligheder vil altid foretrække omkostningseffektive løsninger. Med en af vores kunder – en startup, der fokuserer på fødevareteknologi – var det ret ligetil. De måtte nødvendigvis finde nogen, der kunne varetage pålidelige regnskabstjenester, kvalitetsstyring samt fuldt opsyn og håndtering af en bred vifte af fiskale operationer. Baltic Assist tilbyder bogføringstjenester til rimelige priser, der gavner kunden på mere end én måde. Leveringer af rapporter til tiden, udarbejdelse af årsregnskaber, renteberegning, gennemførelse af revisionsprocedure, specielt udarbejdede særlige månedlige styringsrapporter og meget mere. Hovedkontoret i virksomheden kan arbejde på at forbedre deres service, mens Baltic Assist tager sig af regnskaberne og mindsker arbejdsbyrden.

Baltic Assist leverer uafhængige finansielle tjenester med høj kompetence og alt sammen til en rimelig pris. Vores kunde er en vertikalt integreret innovatør af produkter til ejendomsbranchen med det primære mål at udvikle, investere i og betjene fast ejendom med det fælles mål for at gøre det bedre. Baltic Assist leverer operationel ekspertise (forbindelse til kunder, assistance til administrative eller regnskabsmæssige spørgsmål), hjælper med at opbygge langsigtede forretningspartnerskaber, tænker fremad med nye kundeovertagelser og foreslår forbedringer. Hovedopgaven består imidlertid af momsrapportering, forvaltning af lønudbetalinger, finansiel rapportering, budgettering, prognoser og mange andre regnskabstjenester. Med den rette bogføring af høj kvalitet og overkommelig pris kan dette private investeringsselskab vove sig ind på nye forretningsområder, organisere handler, fusioner og udarbejde bedre økonomiske planer for fremtiden.

Dine alternativer
Arbejder du ved at hobes op? Lad os kontakte, så hjælper vi dig med at finde en omkostningseffektiv ansættelsesløsning.
  • Pris
  • Begynder at arbejde
  • Udskiftning
  • Fleksibilitet
  • Ekstra omkostninger
  • Samlede udgifter
Egen Revisor
  • Fra 6 000 Eur/måned + ekstra.
  • Ansættelse og træning tager omkring 6 uger
  • Ansættelsesprocessen starter forfra. Yderligere 4-6 uger.
  • Fast arbejdsplan. Normalt 35-37 timer om ugen.
  • Træning, kontorlokaler og tillæg.
  • ~7000 Eur/måned.
Revisorer fra Baltic Assist
  • 38 Eur/time
  • Begynder øjeblikkeligt, efter kontrakten er underskrevet.
  • Med 1 opkald bliver de erstattet af ny dedikeret medarbej...
  • Tilgængelighed efter forespørgsel. Fleksibel arbejdsplan.
  • Ingen yderligere eller skjulte gebyrer.
  • Op til 5400 Eur/måned.
Lokalt firma
  • Omkring 12 000 eur/måned eller 50-90 eur/time.
  • Begynder øjeblikkeligt.
  • Nemt at udskifte medarbejder.
  • Normalt begrænset til en arbejdstid fra 9 til 17.
  • Ingen yderligere gebyrer.
  • ~12000 Eur/måned
4 Enkle Trin Til at få en Dedikeret Revisor
1. Gratis Konsultation
Send os en forespørgsel, og vi vil personligt tage kontakt inden for 24 timer for at diskutere dine forretningsbehov.
2. Blev Enig Om Processen
Vi bliver enige om de nøjagtige projektleverancer, procesbeskrivelse og deadlines.
3. Giv adgang
Regnskabsteamet får adgang til regnskaber og andre relaterede systemer til fuldførelse af opgaven.
4. Gå i Gang
Din revisor er klar til at komme i gang. Alt, hvad du skal gøre nu, er at fremlægge den dokumentation, der er nødvendig for udførelsen af opgaven.