Virtuelle Medarbejdere

UDFORDRINGEN
Hver eneste virksomhed står dagligt overfor adskillige udfordringer. Det kan især være et vedvarende problem at skulle finde og implementere omkostningseffektive løsninger for administrative opgave/HR/ledelse uden at gå på kompromis med kvaliteten. Det er uden tvivl den dyreste del af enhver virksomhed at ansætte de rette mennesker til at udføre opgaverne – og det er her, at du bliver nødt til at være kreativ. Det er vanskeligt at finde billige løsninger, og kompetente specialister kan koste stort i et budget.
Vores LØSNING
Med ansættelse af virtuel assistenter hos os sparer du ca. 6 uger i ansættelsesprocessen og ca. 3 gange dine omkostninger. På den måde kan dine medarbejdere fokusere på mere væsentlige forretningsopgaver og lavere forretningsudgifter eller endda ansætte flere ansatte til samme pris.

Virtuelle assistenter skræddersyet til at matche dine specifikke behov!

Casestudier

Ansvarlige for Kundetilfredshed

Vores danske kunde kom til os med et problem. Der var tale om to forretningsplaceringer, der i forvejen havde høj husleje og høje faste omkostninger, men også et stort behov for talentfuldt administrativt personale. Det måtte dog ikke veje for tungt på virksomhedens økonomi, dvs. lønningsliste. Baltic Assist satte kunden i forbindelse med vores hold af ledende og erfarne ansvarlige for kundetilfredshed. De beviste gennem deres arbejde, at de var pålidelige, resultatdrevne medarbejdere og endte med at blive ansvarlige for kundens hovedkontoer over hele EU og er det stadig den dag i dag.

Repræsentanter til Forretningsudvikling

Vores norske kunde ville meget gerne ansætte assistenter til forretningsudvikling. Det var nødvendigt med effektiv generering af leads, indsigtsfulde markedsundersøgelser og integration af netværk til samarbejde såsom LinkedIn Sales Navigator, Hunter, Scrapp og PersistIQ. Vi satte dem derfor i forbindelse med en af vores analytikere. En sand professionel, der kombinerede dybdegående evner inden for research med en analytisk tankegang, og som derfor var i stand til at konkretisere og finpudse detaljerne. I øjeblikket spiller Baltic Assists analytiker en fremtrædende rolle, når det kommer til at sikre nogle af kundens bedste handler.

Grafiske Designere

En dansk kunde søgte aktivt en grafisk designer. Kravene? Designeren skulle være dygtig og kyndig inden for Adobe-software og design af e-books. Det var her, at firmaet stødte på Baltic Assist. Vi satte dem i kontakt med en af vores pålidelige og passionerede fagfolk; en assistent, der er ferm til Adobe InDesign, Adobe Illustrator og flere andre designplatforme. I dag understøtter denne assistent både kundens produktions- og marketingaktiviteter, så de selv kan fokusere på kundesupport.

Repræsentanter for Kundesupport

En af vores danske kunder ønskede kundesupport til sit produkt på det britiske marked med assistenter både på telefon og via e-mail. På Baltic Assist samlede vi et team af imødekommende, menneskelige og kundeorienterede fagfolk. Efter teamet blev godkendt til at arbejde for kunden, har de håndteret mere end 50.000 kundeserviceproblemer fra hele Storbritannien.

Overensstemmelsesanalytikere

En af de største virksomheder i verden skulle udføre tredjeparts compliance-screenings af deres partnere. Dette skulle ske via cloud-baseret compliance-værktøjer, såsom Compliance-Link og LexisNexis. Den specialist, vi leverede, kom med utrolige dataanalyser og -behandlingskompetencer, professionel udholdenhed og en universitetsgrad i jura. I alt behandlede vores analytiker over 100.000 tjek af tredjeparter for kunden.

It-Udviklere

Et af de førende svenske firmaer inden for reklamestyring stødte på et problem i forbindelse med opskalering af deres it-hold. Kunden understregede deres præference for en partner i nærliggende områder. De ville gerne have en partner, der kunne sammensætte et nearshore-hold til it-udvikling. Baltic Assist arrangerede og anskaffede front-end-, back-end-, iOS- og Android-udviklere. Vores svenske partner integrerede hurtigt holdet i dets daglige drift og var i stand til at opgradere deres forretningsmodel. Ikke alene nød de godt af fordelene fra udviklernes kvalitet og niveau, men også fra de prisfordele, som nearshoring byder på.
Hober arbejdet sig op? Lad os komme i kontakt, så vi kan hjælpe dig med at finde en omkostningseffektiv ansættelsesløsning!
Kontakt Os Nu
4 Enkle Trin for at Få en Dedikeret Virtuel Medarbejder
1. Gratis Konsultation
Send os en forespørgsel, og vi vil personligt tage kontakt inden for 24 timer for at diskutere dine forretningsbehov.
2. Løsningslevering
Vi leverer en løsning til din virksomhed med priser og venter derefter på din godkendelse.
3. Valg af Kandidat
Vi udvælger og præsenterer de bedst egnede kandidater for din virksomhed.
4. Gå i Gang
Umiddelbart efter udvælgelsen er den valgte kandidat klar til at arbejde for dig.
Vi Sammenlignede Vores Løsning Med Andres

Egen Medarbejder

Omkostninger: Fra 5000 eur/måned + ekstra.
Start fra: Ansættelse og træning tager 4-6 uger.
Udskiftning: Ansættelsesprocessen starter forfra. Yderligere 4-6 uger.
Ansættelsesproces: Koster tid og ressourcer.
Ekstra omkostninger: Træning, kontorlokaler og tillæg.
Samlede omkostninger: 5500 eur/måned

Assistent fra Baltic Assist

Omkostninger: Fra 1800 euros/month.
Start fra: Begynder øjeblikkeligt efter underskrivelsen af kontrakten.
Udskiftning: 1 opkald og medarbejder er erstattet.
Ansættelsesproces: Vi tager hånd om hele HR- og ansættelsesprocessen
Ekstra omkostninger: Ingen yderligere eller skjulte gebyrer. Alt udstyr og faciliteter inkluderet.
Samlede omkostninger: 1800 eur/måned

Selvstændig

Omkostninger: From 6000 Eur/month + extras
Start fra: 1-2 uger indtil medarbejderen findes og ansættes.
Udskiftning: Høj udskiftning. Lavt engagement i virksomheden.
Ansættelsesproces: Freelance-vurderinger og -anmeldelser er vildledende.
Ekstra omkostninger: Ekstra ansættelsesgebyr fra 5-20%
Samlede omkostninger: Start fra 6500 eur/måned
Bed Om En Gratis Konsultation