Baltic assist - Skræddersyede outsourcingløsninger

Vi tror på, at nøglen til din virksomheds succes er at skabe et positivt billede af dine kunder. Derfor er vores kundeservicemedarbejdere højtuddannede og har overbevisende forhandlingsevner, tilpasningsevne, positivt sprog, klare kommunikationsevner og tålmodighed. Hvis du har brug for hjælp til kundeservice, kan du ved at hyre vores kundeservicemedarbejder sikre en positiv interaktion med dine kunder.

Fordele ved at ansætte en Baltic Assist Virtual Customer Service Repræsentant

Omkostningseffektivitet

Baltic Assist kundeservicerepræsentanter er ofte mere omkostningseffektive end at ansætte interne kundeservicemedarbejdere. Du kan spare på udgifter som løn, goder, kontorlokaler og udstyr.

Support døgnet rundt

Vores CSR'er kan arbejde i forskellige tidszoner og yde kundesupport 24/7, hvilket er særligt værdifuldt for virksomheder, der betjener internationale eller eksterne kundebaser.

Forskellige sprogfærdigheder

Vi kan finde virtuelle CSR'er, der er dygtige til flere sprog, hvilket giver dig mulighed for at tilbyde flersproget support til dine kunder.

Hurtig opstartstid

Vores specialister kan ofte begynde at yde support hurtigt, hvilket kræver minimal leveringstid til træning og onboarding.

Dataindsamling og analyse

Virtuelle CSR'er kan indsamle kundefeedback og data, hvilket giver værdifuld indsigt til at forbedre produkter, tjenester og den overordnede kundeoplevelse.

Priser

Deltid
Fra 17.25 € per time
Deltids virtuel medarbejder
84 timer om måneden
Fra 1449 € om måneden
Ingen ekstra omkostninger
Full-Time
BASE
Fra 13.57 € per time
Fuldtids virtuel medarbejder
168 timer om måneden
Fra 2280 € om måneden
Ingen ekstra omkostninger
Teams
om
Tilpasset Priser
Eksempel på 4 årsværks hold
Virtuel eller intern afdeling
Forskellige holdninger til projektet
Penge tilbage garanti

Hvordan fungerer en virtuel kundeservicerepræsentant?

Virtuelle kundeservicerepræsentanter (CSR'er) arbejder eksternt for at yde kundesupport og assistance til kunder og kunder. Deres rolle er at behandle forespørgsler, løse problemer og sikre en positiv kundeoplevelse.

Sådan fungerer en virtuel CSR typisk:

ekspertise

Kunde support

Vi har en tendens til at udnytte de bedste muligheder i branchen til produkt-, proces- og systemrepræsentation. Og det opnår vi uden at ofre den menneskelige berøring.

Help desk

Vi kan levere helpdesk-tjenester, som omfatter: login, adgangskode, ofte stillede spørgsmål og lignende support.

Kundetilfredshed

Vi kan implementere kundetilfredshedsundersøgelsesplatforme, der indsamler førsteklasses anmeldelser, feedback og andre kundetilfredshedsområder.

Flersproget kundesupport

Vi kan oprette et team til et specifikt marked, hvor det lokale sprog er påkrævet.

Drevet af

Enkle trin til at få en dedikeret virtuel medarbejder

1. Gratis konsultation

Send os en forespørgsel, og vi kontakter dig personligt inden for 24 timer for at drøfte dine forretningsbehov.

2. Giv en løsning

Vi leverer en løsning til din virksomhed med priser og venter derefter på din godkendelse.

3. Vælg en kandidat

Vi udvælger og præsenterer de bedst egnede kandidater til din virksomhed.

4. Gå live!

Umiddelbart efter udvælgelsen er den valgte kandidat klar til at arbejde for dig. Alt du skal gøre nu er at levere opgaver og opgaver, som specialisten kan udføre for virksomheden.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er fordelene ved at ansætte en virtuel kundesupportmedarbejder?

Omkostningseffektivitet, 24 / 7 tilgængelighed, skalerbarhed og adgang til en global talentpulje.

Hvordan ansætter man de bedste freelance kundeservicerepræsentanter?

Definer dine krav, brug velrenommerede freelanceplatforme, gennemgå profiler, lav interviews og vurder deres kundeservicefærdigheder.

Hvad er fordelene ved at ansætte en virtuel kundeservicemedarbejder?

Forbedret kundesupport, reducerede driftsomkostninger, fleksibilitet og øget kundetilfredshed.

Hvad er nøglefærdighederne og topsoftwaren til virtuel kundeservice?

Færdigheder omfatter kommunikation, empati og problemløsning. De bedste softwaremuligheder er Zendesk, Freshdesk og Intercom til styring af kundesupport.

Hvad er fordelene ved virtuelle medarbejdere?

Fordelene ved virtuelle medarbejdere omfatter omkostningseffektivitet, global talentadgang, skalerbarhed og reducerede administrative omkostninger.

Læs mere om virtuelle medarbejdere

Introduktionsopkald

Bestil en hurtig konsultation