Baltic assist - Skræddersyede outsourcingløsninger

Vores virtuelle sociale medie-managere er velbevandrede i forviklingerne ved flere sociale medieplatforme, herunder Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn og andre. Deres ekspertise strækker sig til at lave overbevisende indlæg, planlægge indhold, interagere med dit publikum og udnytte datadrevet indsigt til at optimere din sociale mediestrategi.

Hos Baltic Assist tror vi på styrken af ​​stærke problemløsningsevner, analytisk tænkning og effektiv kommunikation - egenskaber, som vores virtuelle medier på sociale medier sætter forrest, når de hjælper dig med at navigere i de sociale mediers dynamiske verden.

Fordele ved at ansætte Baltic Assist Virtual Social Media Managers

Omkostningseffektiv

Nyd omkostningsbesparelserne ved at ansætte virtuelle assistenter uden overbelastning af internt personale.

ekspertise

Udnyt viden og erfaring fra professionelle sociale medier, der forstår de nyeste trends og strategier.

Forskellige færdigheder

Få adgang til en pulje af virtuelle assistenter, der er dygtige til forskellige sociale medieplatforme, hvilket sikrer en omfattende tilgang.

Fleksibilitet

Skaler dit sociale medieteam op eller ned efter behov, tilpas dit brands vækst.

Tidsbesparelser

Frigør din værdifulde tid til at fokusere på din kerneforretning, mens vi håndterer din håndtering af sociale medier.

Priser

Deltid
Fra 17.25 € per time
Deltids virtuel medarbejder
84 timer om måneden
Fra 1449 € om måneden
Ingen ekstra omkostninger
Full-Time
BASE
Fra 13.57 € per time
Fuldtids virtuel medarbejder
168 timer om måneden
Fra 2280 € om måneden
Ingen ekstra omkostninger
Teams
om
Tilpasset Priser
Eksempel på 4 årsværks hold
Virtuel eller intern afdeling
Forskellige holdninger til projektet
Penge tilbage garanti

ekspertise

Specialiseret Social Media Management

Vores team fokuserer på at identificere virtuelle Social Media Managers, der er eksperter i social media management, skabe brand awareness og engagere sig med målgrupper på tværs af forskellige platforme.

Oprettelse og publicering af indhold

Vi sikrer, at de virtuelle Social Media Managers, vi anbefaler, har kompetencerne til at skabe og udgive relevant indhold på tværs af platforme som Facebook, Instagram, Twitter og LinkedIn.

Publikumsengagement og brandbygning

Vores ekspertise ligger i at identificere Social Media Managers, som effektivt kan engagere sig med målgrupper, reagere på kommentarer og opbygge og administrere din online brand-tilstedeværelse.

Social Media Analytics og Strategiudvikling

Vi fokuserer på at ansætte Social Media Managers, der er dygtige til at overvåge fremskridt ved hjælp af webanalyseværktøjer, udvikle sociale mediestrategier og skabe og kuratere indhold til at understøtte disse strategier.

Nøgleopgaver for en Social Media Manager

Enkle trin til at få en dedikeret virtuel medarbejder

1. Gratis konsultation

Send os en forespørgsel, og vi kontakter dig personligt inden for 24 timer for at drøfte dine forretningsbehov.

2. Giv en løsning

Vi leverer en løsning til din virksomhed med priser og venter derefter på din godkendelse.

3. Vælg en kandidat

Vi udvælger og præsenterer de bedst egnede kandidater til din virksomhed.

4. Gå live!

Umiddelbart efter udvælgelsen er den valgte kandidat klar til at arbejde for dig. Alt du skal gøre nu er at levere opgaver og opgaver, som specialisten kan udføre for virksomheden.

Læs mere om virtuelle medarbejdere

Introduktionsopkald

Bestil en hurtig konsultation