Løft din virksomhed med vores virtuelle medarbejdere – en dynamisk arbejdsstyrke, der er skræddersyet til dine behov.

Udnyt globalt talent, strømlin din drift, øg effektiviteten og skab succes. Oplev friheden til at fokusere på dine kernekompetencer, mens vores dedikerede virtuelle team klarer resten. Grib fremtidens arbejde med problemfrit samarbejde, omkostningseffektive løsninger og uovertruffen ekspertise. Din succes, vores engagement – ​​sammen i den digitale æra.

Udfordringen

Hver virksomhed står over for adskillige udfordringer dagligt. Den ene er især at finde og implementere omkostningseffektive administrative, HR- eller ledelsesløsninger uden at gå på kompromis med kvaliteten. At ansætte rigtige mennesker til at udføre opgaver er uden tvivl den dyreste del af enhver virksomhed, og her skal du være kreativ. Desværre er effektive løsninger svære at finde, og kompetente specialister tager en vejafgift på dit budget for at vedligeholde og vokse. 

Ansæt virtuelle medarbejdere

Vores løsning

Ansættelse af virtuelle medarbejdere kan være en fantastisk løsning for virksomheder, der ønsker at få adgang til en global talentpulje, reducere omkostningerne og øge fleksibiliteten.
At arbejde med vores team vil normalt spare dig omkring 6 uger af ansættelsesprocessen og cirka 3 gange af dine omkostninger. Således kan repræsentanter fokusere på mere væsentlige forretningsopgaver, sænke virksomhedens udgifter eller ansætte flere medarbejdere til samme pris.

Ansæt virtuelle medarbejdere 2

Casestudier

it-udviklere IT-udviklere

En af de førende svenske reklameadministrationsvirksomheder stødte på et problem i forbindelse med skalering af it-team. Kunden fremhævede og foretrak en samarbejdspartner i nærheden. De ønskede en partner, der kunne oprette et nearshore IT-udviklingsteam. Baltic Assist arrangerede og indkøbte frontend-, backend-, iOS- og Android-udviklere. Vores svenske partner integrerede hurtigt teamet i den daglige drift og var i stand til at opskalere deres forretning med succes. De nød godt af kvaliteten og niveauet af udviklere og de prismæssige fordele, som nearshoring bringer ind.

compliance managers Overholdelsesanalytikere

En af de største virksomheder i verden havde brug for at udføre tredjeparts compliance screening af deres partnere. Dette skulle ske via cloud-baserede compliance-værktøjer, såsom Compliance-Link og LexisNexis. Specialisten, vi stillede til rådighed, bragte nogle utrolige dataanalyse- og behandlingsevner, professionel udholdenhed og en jurauddannelse på bordet. I alt behandlede vores analytiker over 100,000 tredjepartschecks for kunden.

kundeservicemedarbejdere Kundeservice

En af vores danske kunder ønskede kundeservicesupport til sit produkt på det britiske marked via telefon- og e-mail-repræsentanter. Hos Baltic Assist sammensætter vi et team af varme, interpersonelle og kundecentrerede fagfolk. Siden det blev godkendt til at arbejde for kunden, har dette team håndteret over 50,000 og tæller kundeserviceproblemer i hele Storbritannien.

skræddersyede projekter Grafiske designere

Dansk kunde søgte aktivt en grafisk designer. Kravene? En designer skal være dygtig og vidende om Adobe-software og e-bogsdesign. Det var præcis, da virksomheden stødte på Baltic Assist. Vi sætter dem op med en af ​​vores dokumenterede, passionerede fagfolk, en agent med ekspertise i Adobe InDesign, Adobe Illustrator og flere andre designplatforme. I dag understøtter denne agent både kundens produktions- og marketingaktiviteter, hvilket giver dem mulighed for at fokusere på kundesupport.

Gruppe 39556 min Forretningsudviklingsrepræsentanter

Vores norske kunde var ivrig efter at ansætte forretningsudviklingsassistenter. Vi besluttede at implementere en effektiv generation af kundeemner, indsigtsfuld markedsundersøgelse og integration af samarbejde og teamwork-orienterede netværk som LinkedIn Sales Navigator, Hunter, Scrap og PersistIQ. Vi slog dem sammen med en af ​​vores analytikere – en ægte professionel, der kombinerede dybe forskningsfærdigheder med en analytisk tankegang og var i stand til at skærpe ind i detaljerne. I øjeblikket spiller Baltic Assists analytiker en fremtrædende rolle i at lukke kundens bedste handler.

kundesucces managers Customer Success Managers

Vores danske kunde henvendte sig til os med et problem. Der var to højhusleje, høje overhead forretningssteder med et betydeligt behov for dygtige administrative medarbejdere. Fangsten - det måtte ikke tage en stor vejafgift på virksomhedens økonomi, altså lønsummen. Baltic Assist forbandt kunden med vores team af senior kundeservicechefer, som ved at bevise sig som pålidelige, resultatdrevne medarbejdere, dimitterede til rækken af ​​klientens key account managers i hele EU, hvor de er i dag.

Priser

Deltid
Fra 17.25 € per time
Deltids virtuel medarbejder
84 timer om måneden
Fra 1449 € om måneden
Ingen ekstra omkostninger
Full-Time
BASE
Fra 13.57 € per time
Fuldtids virtuel medarbejder
168 timer om måneden
Fra 2280 € om måneden
Ingen ekstra omkostninger
Teams
om
Tilpasset Priser
Eksempel på 4 årsværks hold
Virtuel eller intern afdeling
Forskellige holdninger til projektet
Penge tilbage garanti
Deltid
84 timer om måneden

17.25 € / time

Fra 1449 € om måneden

Ingen ekstra omkostninger

Fuld tid
168 timer om måneden

13.57 € / time

Fra 2280 € om måneden

Ingen ekstra omkostninger

Teams
Eksempel på 4 årsværk

Tilpasset prisfastsættelse

Vi sammenlignede vores løsning med andre

Arbejdet hober sig op? Lad os tage kontakt, så hjælper vi dig med at finde en omkostningseffektiv ansættelsesløsning.

  • Begynder at arbejde
  • Udskiftning
  • Rekruttering
  • Ekstra omkostninger
Intern medarbejder
  • Ansættelses- og uddannelsesprocesser kan tage nogle måneder.
  • Genstart hele ansættelsesprocessen. Ekstra få måneder med rekruttering.
  • Det koster meget tid og ressourcer.
  • Træning, kontorplads, kosttilskud mv.
Baltic Assist Virtual Medarbejder
  • Vi finder din egen medarbejder i
    3 - 6 uger.
  • 1 opkald og medarbejder udskiftet, eller teamet udvidet.
  • Vi tager os af hele HR- og ansættelsesprocesserne.
  • Ingen yderligere eller skjulte gebyrer.
Freelancer
  • Hurtig ansættelse, ikke den bedste mulighed for langsigtede projekter.
  • Lavt engagement i virksomheden. Svært at finde en langsigtet løsning.
  • Freelancer-bedømmelser og -anmeldelser kan være vildledende. Risici ved at arbejde med følsomme data.
  • Ekstra ansættelseshonorar fra 5-20% til rekrutteringsportaler.

4 enkle trin til at få en dedikeret virtuel medarbejder

1. Gratis konsultation

Send os en forespørgsel, og vi kontakter dig personligt inden for 24 timer for at drøfte dine forretningsbehov.

2. Giv en løsning

Vi leverer en løsning til din virksomhed med priser og venter derefter på din godkendelse.

3. Valg

Vi udvælger og præsenterer de bedst egnede kandidater til din virksomhed.

4. Gå live!

Umiddelbart efter udvælgelsen er den valgte kandidat klar til at arbejde for dig. Alt du skal gøre nu er at levere opgaver og opgaver, som specialisten kan udføre for virksomheden.

Introduktionsopkald

Book en konsultation