Virtuelle medarbejdere

Udfordringen
Alle virksomheder står over for flere udfordringer hver eneste dag. Et af de problemer, som er særligt fremtrædende, er at finde og implementere omkostningseffektive løsninger til områder som administration, HR og management, uden der gås på kompromis med kvaliteten. Det er uden tvivl den dyreste del af enhver virksomhed, når der skal ansættes rigtige mennesker, og derfor skal du være kreativ her. Effektive løsninger er svære at få fat i, og kompetente specialister kan koste dyrt i budgettet.
Vores løsning
Hvis du ansætter virtuelle medarbejdere hos os, MINDSKER du normalt ansættelsesprocessen med omkring 6 uger og SPARER ca. 3 gange dine normale omkostninger. På den måde kan dine medarbejdere fokusere på vigtigere forretningsopgaver og -omkostninger samt ansætte flere medarbejdere til samme pris.
Case Studies
Et af de førende svenske firmaer inden for reklamestyring stødte på et problem i forbindelse med opskalering af deres it-hold. Kunden understregede deres præference for en partner i nærliggende områder. De ville gerne have en partner, der kunne sammensætte et nearshore-hold til it-udvikling. Baltic Assist arrangerede og anskaffede front-end-, back-end-, iOS- og Android-udviklere. Vores svenske partner integrerede hurtigt holdet i dets daglige drift og var i stand til at opgradere deres forretningsmodel. Ikke alene nød de godt af fordelene fra udviklernes kvalitet og niveau, men også fra de prisfordele, som nearshoring byder på.
En af de største virksomheder i verden skulle udføre tredjeparts compliance-screenings af deres partnere. Dette skulle ske via cloud-baseret compliance-værktøjer, såsom Compliance-Link og LexisNexis. Den specialist, vi leverede, kom med utrolige dataanalyser og -behandlingskompetencer, professionel udholdenhed og en universitetsgrad i jura. I alt behandlede vores analytiker over 100.000 tjek af tredjeparter for kunden.
En af vores danske kunder ønskede kundesupport til sit produkt på det britiske marked med assistenter både på telefon og via e-mail. På Baltic Assist samlede vi et team af imødekommende, menneskelige og kundeorienterede fagfolk. Efter teamet blev godkendt til at arbejde for kunden, har de håndteret mere end 50.000 kundeserviceproblemer fra hele Storbritannien.
En dansk kunde søgte aktivt en grafisk designer. Kravene? Designeren skulle være dygtig og kyndig inden for Adobe-software og design af e-books. Det var her, at firmaet stødte på Baltic Assist. Vi satte dem i kontakt med en af vores pålidelige og passionerede fagfolk; en assistent, der er ferm til Adobe InDesign, Adobe Illustrator og flere andre designplatforme. I dag understøtter denne assistent både kundens produktions- og marketingaktiviteter, så de selv kan fokusere på kundesupport.
Vores norske kunde ville meget gerne ansætte assistenter til forretningsudvikling. Det var nødvendigt med effektiv generering af leads, indsigtsfulde markedsundersøgelser og integration af netværk til samarbejde såsom LinkedIn Sales Navigator, Hunter, Scrapp og PersistIQ. Vi satte dem derfor i forbindelse med en af vores analytikere. En sand professionel, der kombinerede dybdegående evner inden for research med en analytisk tankegang, og som derfor var i stand til at konkretisere og finpudse detaljerne. I øjeblikket spiller Baltic Assists analytiker en fremtrædende rolle, når det kommer til at sikre nogle af kundens bedste handler.
Vores danske kunde kom til os med et problem. Der var tale om to forretningsplaceringer, der i forvejen havde høj husleje og høje faste omkostninger, men også et stort behov for talentfuldt administrativt personale. Det måtte dog ikke veje for tungt på virksomhedens økonomi, dvs. lønningsliste. Baltic Assist satte kunden i forbindelse med vores hold af ledende og erfarne ansvarlige for kundetilfredshed. De beviste gennem deres arbejde, at de var pålidelige, resultatdrevne medarbejdere og endte med at blive ansvarlige for kundens hovedkontoer over hele EU og er det stadig den dag i dag.
Deltid
84 timer om måneden
15.68 € / time
  • Fra 1317 € pr. Måned
  • Ingen ekstra omkostninger
Full-time
168 timer om måneden
11.79 € / time
  • Fra 1980 € pr. Måned
  • Ingen ekstra omkostninger
Teams
Eksempel på 4 VE
Custom pricing
Send inquiry
Vi Sammenlignede Vores Løsning Med Andres
Hober arbejdet sig op? Lad os komme i kontakt, så vi kan hjælpe dig med at finde en omkostningseffektiv ansættelsesløsning!
  • Pris
  • Begynder at arbejde
  • Udskiftning
  • Rekrutteringer
  • Ekstra omkostninger
  • Samlede omkostninger
Egen Medarbejder
  • Omkostninger: Fra 5000 eur/måned + ekstra.
  • Ansættelses- og træningsprocessen tager 4 - 6 uger.
  • Genstart hele ansættelsesprocessen. Yderligere 4 - 6 uger.
  • Omkostninger tid og ressourcer.
  • Uddannelse, kontorlokaler og kosttilskud.
  • Fra 5500 Eur / Måned.
Baltic Assist Medarbejder
  • Fast gebyr fra 1980 Eur / måned.
  • Begynder straks efter underskrivelse af kontrakten.
  • 1 opkald og medarbejder udskiftet.
  • Vi tager os af hele HR og ansættelsesprocessen.
  • Ingen yderligere eller skjulte gebyrer.
  • 1980 Eur / måned.
Selvstændig
  • Fra 5000 eur/måned + ekstra.
  • 1-2 uger indtil medarbejderen findes og ansættes.
  • Høj udskiftning. Lavt engagement i virksomheden.
  • Freelance-vurderinger og -anmeldelser er vildledende.
  • Ekstra ansættelsesgebyr fra 5-20%
  • Fra 6500 Eur / måned.
4 Enkle Trin for at Få en Dedikeret Virtuel Medarbejder
1. Gratis Konsultation
Send os en forespørgsel, og vi vil personligt tage kontakt inden for 24 timer for at diskutere dine forretningsbehov.
2. Løsningslevering
Vi leverer en løsning til din virksomhed med priser og venter derefter på din godkendelse.
3. Valg af Kandidat
Vi udvælger og præsenterer de bedst egnede kandidater for din virksomhed.
4. Gå i Gang
Umiddelbart efter udvælgelsen er den valgte kandidat klar til at arbejde for dig.