Vores Historie
Kommanditselskabet Baltic Virtual Assistants bryder internationale barrierer ved at levere omkostningsreducerende beskæftigelsesløsninger til virksomheder verden over.
Baltic Assist blev grundlagt i 2015, da to fremadstormende og forretningsorienterede personer – Andzej Rynkevic og Per Møller gik sammen. Per fungerede som managing partner for Ernst & Young i Danmark og Baltikum, mens Andzej samlede sin erfaring på Barclays Technology Center lige her, i hjertet af Vilnius. Et eller andet sted i den retning blev en idé født. Konceptet drejede sig om at tilbyde omkostningseffektiv arbejds- og regnskabsassistance til kunder over hele kloden.
Fangsten og den mest afgørende egenskab – alt skal gøres virtuelt, matchende eller måske endda overgå kvaliteten af det arbejde, der forventes internt. Et par år senere kan Baltic Assist stolt hævde, at idéen og realiseringen lykkedes. Den stadigt voksende liste over tilfredse kunder sammen med hundredtusindvis (hvis ikke millioner) sparet ved at reducere arbejdsomkostningerne for vores partnere beviser den pointe, Andzej og Per forsøgte at gøre tilbage i 2015.
Baltic Assist blev grundlagt i 2015, da to fremadstormende og forretningsorienterede personer – Andzej Rynkevic og Per Møller gik sammen. Per fungerede som managing partner for Ernst & Young i Danmark og Baltikum, mens Andzej samlede sin erfaring på Barclays Technology Center lige her, i hjertet af Vilnius. Et eller andet sted i den retning blev en idé født. Konceptet drejede sig om at tilbyde omkostningseffektiv arbejds- og regnskabsassistance til kunder over hele kloden.
Fangsten og den mest afgørende egenskab – alt skal gøres virtuelt, matchende eller måske endda overgå kvaliteten af det arbejde, der forventes internt. Et par år senere kan Baltic Assist stolt hævde, at idéen og realiseringen lykkedes. Den stadigt voksende liste over tilfredse kunder sammen med hundredtusindvis (hvis ikke millioner) sparet ved at reducere arbejdsomkostningerne for vores partnere beviser den pointe, Andzej og Per forsøgte at gøre tilbage i 2015.


Dedikeret Virtuelle Tjenester
Baltic Assist gør back office-assistance og virtuelle bogføringstjenester tilgængelig for virksomheder af alle størrelser og i hele regionen, uanset hvilken industri de opererer i. Med os får du alle fordelene, gnidningsfri kommunikation og hjernekraft som ved et lokalt personale, men til en brøkdel af prisen – for alle projekter og hver eneste gang. Vi går målrettet efter effektivitet, ekspertise af høj kvalitet og proaktiv projektstyring, så du kan spare penge. Derved kan du fokusere mere på at drive din virksomhed fremad og mindre på tilsyn af personalet.
Vores Mission | Vores vision
Vi tilbyder optimale, fleksible og dedikerede virtuelle tjenester, og vi sørger for, at du får mest værdi og kvalitet til den laveste pris i hele regionen. Uanset om du er bekymret for den næste deadline eller kæmper med at få styr på nuancerne af en marketingkampagne, så kan Baltic Assist hjælpe med at håndtere din tid, prioriteter og meddelelser effektivt og med entusiasme. Det betyder, at du med garanti ikke vil opleve missede deadlines, tabte bolde eller utilfredse kunder igen.
Vores vision er at blive det bedste firma med virtuelle assistenter i Europa set fra både vores kunders og medarbejderes optik. Vi beder om din feedback og evaluering for at lade dig bestemme, hvornår vores vision er nået.
Vores Historie