Vores Historie

Dedikeret Virtuelle Tjenester
Baltic Assist gør back office-assistance og virtuelle bogføringstjenester tilgængelig for virksomheder af alle størrelser og i hele regionen, uanset hvilken industri de opererer i. Med os får du alle fordelene, gnidningsfri kommunikation og hjernekraft som ved et lokalt personale, men til en brøkdel af prisen – for alle projekter og hver eneste gang. Vi går målrettet efter effektivitet, ekspertise af høj kvalitet og proaktiv projektstyring, så du kan spare penge. Derved kan du fokusere mere på at drive din virksomhed fremad og mindre på tilsyn af personalet.
Vores Mission | Vores vision
Vi tilbyder optimale, fleksible og dedikerede virtuelle tjenester, og vi sørger for, at du får mest værdi og kvalitet til den laveste pris i hele regionen. Uanset om du er bekymret for den næste deadline eller kæmper med at få styr på nuancerne af en marketingkampagne, så kan Baltic Assist hjælpe med at håndtere din tid, prioriteter og meddelelser effektivt og med entusiasme. Det betyder, at du med garanti ikke vil opleve missede deadlines, tabte bolde eller utilfredse kunder igen.
Vores vision er at blive det bedste firma med virtuelle assistenter i Europa set fra både vores kunders og medarbejderes optik. Vi beder om din feedback og evaluering for at lade dig bestemme, hvornår vores vision er nået.
Vores Historie

Aktieselskabet UAB “Baltic Virtual Assistants” nedbryder internationale barrier ved at reducere ansættelsesomkostningerne for virksomheder over hele verden.
Baltic Assist blev grundlagt i 2015, da to erhvervsorienterede individer med en fremtidsvision, Andzej Rynkevic og Per Moller, slog sig sammen. Per fungerede som administrerende partner for Ernst & Young i Danmark og De baltiske lande, mens Andzej indsamlede erfaring hos Barclays Technology Center her i hjertet af Vilnius. Det var midten af alt dette, at en idé kom til verden. Konceptet drejede sig om at tilbyde omkostningseffektivt arbejde og regnskabstjenester til kunder over hele kloden.
Det unikke, og måske det allervigtigste: Det skulle alt sammen gøres online og være arbejde af en matchende eller muligvis endda bedre kvalitet, end hvad der kan forventes internt. Et par år senere kunne Baltic Assist stolt proklamere, at idéen og dens erkendelse var blevet en succes. Den stadigt voksende liste over tilfredse kunder og de mange hundredtusinder (hvis ikke millioner), som kunderne har sparet ved at reducere lønomkostningerne, vidner kun om den pointe, som Andzej og Per forsøgte at lave allerede tilbage i 2015.

Per Moller
Grundlægger, Baltic Assist
Andzej Rynkevic
CEO, Baltic Assist
Natalija Litvinova
Finansdirektør, Baltic Assist