Lad os starte med 4 simple skridt

Modtag virtuel support for din virksomhed i dag
Kontakt

1. Registrer

Alle virksomheder har forskellige udfordringer og behov. Kontakt os og vi finder sammen ud af, om du har brug for en personlig virtuel assistent eller specielle kompetencer indenfor salg, marketing eller administration. Vi vil også aftale hvor mange timer du har brug for, og henvise den mest fordelagtige pris plan.

2. Tildele virtuel assistent

Næste skridt er at vælge den helt rigtige assistent. Du vil have mulighed for at møde din assistent telefonisk eller via Skype video konference. Vi har også mulighed for at supportere dig med et team af assistenter, hvis du har brug for assistance 24/7.

3. Send opgaven

Send dine opgaver til din assistent via e-mail og del dokumenter f.eks. Via Google Drive eller Dropbox. Aftal afleveringsfrister og kommunikations protokol. Din virtuelle assistent kan anvende dine projektstyrings redskaber, som f.eks. Trello eller Asana. Vi tager over herfra.

4. Udførsel af opgaven

Du modtager den udførte opgave til den aftalte tid. Nu forstår du den fulde værdi af den tid, din virtuelle assistent har sparet for dig.