Omkostningsreducerende beskæftigelsesløsninger

Aktieselskabet Baltic Virtual Assistants bryder internationale barrierer ved at levere omkostningsreducerende beskæftigelsesløsninger til virksomheder verden over.

Baltic Assist blev grundlagt i 2015, da to fremadstormende og forretningsorienterede personer – Andzej Rynkevic og Per Møller gik sammen. Per fungerede som managing partner for Ernst & Young i Danmark og Baltikum, mens Andzej samlede sin erfaring i Barclays Technology Center lige her, i hjertet af Vilnius. Et eller andet sted i den retning blev en idé født. Konceptet drejede sig om at tilbyde omkostningseffektiv arbejds- og regnskabsassistance til kunder over hele kloden.

Den mest afgørende egenskab – alt skal gøres virtuelt, matchende eller måske endda overstige kvaliteten af ​​det arbejde, der forventes internt. Et par år senere kan Baltic Assist stolt hævde, at idéen og realiseringen lykkedes. Den stadigt voksende liste over tilfredse kunder sammen med hundredtusindvis (hvis ikke millioner) sparet ved at reducere arbejdsomkostningerne for vores partnere beviser den pointe, Andzej og Per forsøgte at gøre tilbage i 2015.

Dedikerede virtuelle tjenester

Baltic Assist stiller backoffice-assistance og virtuelt regnskab til rådighed for organisationer af alle størrelser, uanset hvilket område de opererer i, i hele vores region. Hos os får du alle fordelene, nem kommunikation og hjernekraften fra dedikeret personale på stedet til en brøkdel af prisen – for hvert projekt, hver gang. Vi målretter efter effektivitet, førsteklasses ekspertise og proaktiv projektledelse for at spare dig penge, så du kan fokusere mere på at drive din virksomhed og mindre på medarbejdertilsyn.

Vores historie 2

Vores historie