Indholdsfortegnelse
SkiftOmkostningsreducerende beskæftigelsesløsninger
Aktieselskabet Baltic Virtual Assistants bryder internationale barrierer ved at levere omkostningsreducerende beskæftigelsesløsninger til virksomheder verden over.
Baltic Assist blev grundlagt i 2015, da to fremadstormende og forretningsorienterede personer – Andzej Rynkevic og Per Moller gik sammen. Per fungerede som managing partner for Ernst & Young i Danmark og Baltikum, mens Andzej samlede sin erfaring i Barclays Technology Center lige her, i hjertet af Vilnius. Et eller andet sted i den retning blev en idé født. Konceptet drejede sig om at tilbyde omkostningseffektiv arbejds- og regnskabsassistance til kunder over hele kloden.
Den mest afgørende egenskab – alt skal gøres virtuelt, matchende eller måske endda overgå kvaliteten af det arbejde, der forventes internt. Et par år senere, Baltic Assist kan stolt hævde, at idéen og realiseringen var vellykket. Den stadigt voksende liste over tilfredse kunder sammen med hundredtusindvis (hvis ikke millioner) sparet ved at reducere arbejdsomkostningerne for vores partnere beviser den pointe, Andzej og Per forsøgte at gøre tilbage i 2015.
Frigør virtuel ekspertise:
dit dedikerede team, hvor som helst, når som helst.
Baltic Assist hjælper hundredvis af virksomheder med at ekspandere globalt med uovertruffen effektivitet og fleksibilitet. Vi skaber et bedre liv for vores partnere verden over ved at levere en platform, hvor topprofessionelle leverer innovative tjenester, mens de opererer i et ønskeligt miljø.
Dedikerede virtuelle tjenester
Baltic Assist gør backoffice-assistance og virtuelt regnskab tilgængeligt for organisationer af alle størrelser, uanset hvilket felt de opererer i, i hele vores region. Hos os får du alle fordelene, nem kommunikation og hjernekraften fra dedikeret personale på stedet til en brøkdel af prisen – for hvert projekt, hver gang. Vi målretter efter effektivitet, førsteklasses ekspertise og proaktiv projektledelse for at spare dig penge, så du kan fokusere mere på at drive din virksomhed og mindre på medarbejdertilsyn.

At give vores partnere den mest teknologisk avancerede og omkostningseffektive outsourcingservice.
At blive den mest ønskede, brancheførende digitale tjenesteudbyder i verden.
Vores historie

Jeg har arbejdet i de baltiske lande, siden landene fik deres selvstændighed. Jeg har altid været meget imponeret over iveren og kvaliteten af de studerende, der dimitterer fra universiteterne i Litauen. Jeg tror, at de fleste virksomheder i Vesteuropa ville se både betydelige fordele og omkostningsbesparelser ved at bruge baltisk personale til de fleste administrative opgaver. Cloud-baseret teknologi gør det nu muligt at dele ressourcer, og det er derfor, vi har skabt Baltic Assist. Jeg håber, du bliver lige så glad for dine baltiske kolleger, som jeg har været i mere end 20 år.

Jeg har altid værdsat frihed i mit liv. Jeg har mødt et dusin ligesindede og opdaget behovet for en mere virtuel virksomhedsopsætning. Da jeg arbejdede hos Barclays, undrede jeg mig over, hvorfor en baltisk back-office-drift kun skulle være tilgængelig for multinationale selskaber. Da vi så denne forretningsmulighed, besluttede vi at oprette en virksomhed med entusiastiske og erfarne fagfolk, der støtter internationale virksomheder hvor som helst. Et baltisk backoffice er nu muligt for enhver virksomhedsstørrelse.

Gennem min økonomikarriere har jeg ledet regnskabsafdelingerne i lokale og internationale virksomheder fra forskellige brancher. Jeg var ivrig efter at bruge min faglige erfaring og fik kompetence til at starte min egen virksomhed op, der ville levere enestående kvalitetsregnskabsydelser med en aktiv kundefokuseret tilgang. Da jeg har ledet og fagligt udviklet mange kompetente fagfolk, var jeg sikker på, at litauere er en af de bedste medarbejdere til at levere finansielle tjenester. Jeg er overbevist om, at vi er uovertrufne ved at have de rigtige værdier, processer og ledelse.