Nyheder

Baltic Assist: din strategiske outsourcing-partner

Virtuelle assistenter outsourcer Baltic Assist 1

Efter at have set på Google Trends, er det tydeligt, at interessen for outsourcing gradvist er faldet i løbet af det sidste årti. Dette skete dog ikke, fordi outsourcing som en tjeneste har mistet sin potentielle værdi eller kommercielle tiltrækningskraft, men fordi det havde udviklet sig til mere komplekse fænomener siden sin spidsbelastningstid. I dag søger virksomheder mere end en simpel tjenesteudbyder til at varetage de administrative opgaver eller til at lave bogføring, men leder i stedet efter strategiske partnerskaber til at flytte hele forretningsprocesser og funktioner til et miljø med lavere omkostninger. På denne måde bliver disse virksomheder de værdsatte forretningspartnere, og den strategiske alliance, der skabes i dette knudepunkt, handler om meget mere end en kunde, der køber en service fra en leverandør.

I netop dette øjeblik foregår en samskabelse, hvor udbydere bidrager til interne forretningsprocesser. De hjælper virksomheder med at rekonstruere og omfokusere forretningsudvikling og forbedring i overensstemmelse med ændringerne på det nye marked.

”På dette niveau tilbyder serviceudbydere ikke kun styring af rene operationelle, daglige opgaver på en standardiseret måde, men også ekspertise på et mere strategisk niveau. Med andre ord leverer din partner ikke kun dine rutinemæssige reguleringsindsendelser, men udfordrer også dine interne aktiviteter for at øge kvaliteten af ​​outputtet.”- Susanne Andreae, Head of Regulatory Informatics and Submission Management, EMD Serono

Derfor, efterhånden som vigtigheden af ​​en serviceudbyder støt udvikler sig og udvikler sig, er strategisk partnerskab den eneste tilgang til systematisk og funktionel outsourcing for at lykkes. Af denne grund er Baltic Assist-teamet overbevist om, at partnerskabet i 2017 vil blive brugt langt mere synonymt sammen med outsourcing end nogensinde før.

Hvad er det strategiske partnerskab?

Det næste vigtige skridt er baseret på at forstå, hvordan strategisk partnerskab er anderledes sammenlignet med traditionelle forretningsengagementer, og hvad der gør det vellykket for begge parter. Generelt er strategisk partnerskab bredere i engagement og er baseret på gensidig investering i ressourcer, systemer og processer, samt afstemt omkring overordnet motivation og forventninger.

Ikke desto mindre er overgangen til at lade tjenesteudbydere håndtere betydeligt større dele af forretningsdrift og processer afhængig af elementet af tillid, gennemsigtig kommunikation og præstationsstyring mellem begge parter.

Hvad mere er, er succesfaktorerne i høj grad afhængige af, hvad der beskrives som et resultat af et vellykket forhold. Ud fra vores erfaring kan vi adskille nogle få forskellige resultattyper, som kan bruges til at definere et succesfuldt forretningsforhold, dvs. tilfredshed, forventninger og realisering af dem, og vigtigst af alt, en forudsigelig præstation for partnervirksomheden.

Så hvorfor mislykkes partnerskaber? Årsagerne er naturligvis relateret til succesfaktorerne: mangel på tillid og fælles mål, dårlig kommunikation, forudgående planlægning og relationsstyring samt uegnede præstationsindikatorer.

Derfor, når begge parter har klart definerede forventninger. Når der er et engagement, konstant koordinering, gensidighed og tillid til stedet. Når information deles, og problemer løses i fællesskab, og vigtigst af alt, kvaliteten af ​​arbejdet har en høj værdi, og begge parter er tilfredse med resultaterne – så har det strategiske partnerskab de rigtige egenskaber til at lykkes.

Hvorfor Baltic Assist?

Gennem vores erfaring med at arbejde med forskellige virksomheder fra Danmark, Norge, Storbritannien og mange flere, har vi etableret et klart grundlag for, hvad et succesfuldt partnerskab går ud på. Derfor har vi arbejdet på at skabe et effektivt arbejdsmiljø forretningsprocesser, som ville gøre os til en værdifuld samarbejdspartner for enhver kunde, vi har. Derfor besluttede vi at dele med dig 7 grunde til, hvorfor du bør overveje Baltic Assist som din strategiske outsourcing-partner.

Vi sikrer øjeblikkelig og åben kommunikation med vores kunder

Det er ingen overraskelse, at kommunikation spiller en grundlæggende rolle, mens man skaber og vedligeholder enhver form for relation eller partnerskab. Især hvis du arbejder i et virtuelt miljø, bør effektiv kommunikation være omdrejningspunktet, da kvaliteten af ​​resultaterne stemmer overens med klart definerede forventninger.

Øjeblikkelig kommunikation

Baltic Assist-teamet forsikrer, at enhver forespørgsel, e-mail eller spørgsmål, der kommer fra vores forretningspartnere eller kunder, besvares med det samme. Ved at gøre det ønsker vi at skabe en følelse af, at vores team arbejder ved siden af ​​din virksomhed.

Vi tager os tid til at styre relationer og opbygge tillid.

Som vi har nævnt før, er den overordnede aftale, at for at få succes, skal forretningsforholdet og det etablerede partnerskab være baseret på tillid. Vi tror på, at tillid, som skabes i processen med at opbygge og administrere relationer, konsekvent vokser gennem partnernes pålidelighed, konsistens, forudsigelig ydeevne og lydhørhed, når de håndterer bestemte situationer og problemer. På den anden side ved vi, at nøglen til et succesfuldt partnerskab, der rækker ud over et engangsprojekt, handler om at levere værdi til kunderne på en konsekvent og løbende basis.

Dine mål – vores mål

Vi arbejder løbende mod vores kunders mål, som om de er vores. Vi tager os tid til at skabe en struktur for ansvarlighed ved at tage ansvar og ejerskab for vores klients mål. Ved at gøre det sætter vores team en ære i at vide, at de har indflydelse på partnervirksomhedens succes.

Mål ydeevnen

Vi investerer tid og kræfter på at måle den præstation og de resultater, som vores team leverer dagligt.

Vi driver innovation for at forbedre forretningsprocesser og effektivitet

Vi tror på, at det at være succesfuld, konkurrencedygtig og relevant på den nuværende markedsplads handler om at forstå værdien af ​​effektivitet og produktivitet. Så vi gør en ekstra indsats for at forbedre den operationelle ydeevne og forretningsaktiviteter for at reducere omkostningerne, forbedre kvaliteten af ​​vores service og opretholde konkurrencefordele.

Vi tilbyder vores partnere at flytte deres forretningsaktiviteter til et omkostningseffektivt miljø.

Som vi har skrevet i vores tidligere blogindlæg "Hvorfor skal du ansætte en dygtig medarbejder fra Litauen?", er lønomkostningerne i Litauen 4 gange lavere end EU-gennemsnittet. Så på grund af lav-profit skatter og udgifter til kontorleje, kan vi tilbyde meget erfarne fagfolk og den bedste specialist til en lavere pris end alle andre steder i Europa.

I Konklusion

Baltic Assist er en betroet partner for små og mellemstore virksomheder, der ønsker at flytte deres forretningsaktiviteter til et miljø med lavere omkostninger. Kontakt os at få en gratis konsultation om at skabe et virtuelt team til din virksomhed.