Konsulenter inden for forretningsstrategi

Vores forretningsstrateger arbejder ofte sammen med virksomhedens ledelsesteam for at identificere virksomhedens styrker, svagheder, muligheder og trusler og derefter udvikle en plan for at imødegå disse faktorer og nå virksomhedens mål.
Vi bruger en række værktøjer og teknikker til at analysere en virksomheds markedsposition, konkurrencesituation, kundegrundlag og finansielle resultater. Efter grundig research er det kun naturligt at udvikle strategier for vækst, herunder udvikling af nye produkter, markedsekspansion og fusioner og opkøb.

               
Fælles fokusområder
Vurdering af en virksomheds konkurrencemæssige position på sit marked og identifikation af strategier til at opnå en konkurrencefordel.
Udvikling af en langsigtet plan for en virksomhed, herunder dens vision, mission og mål, og identifikation af de ressourcer, der er nødvendige for at nå disse mål.
Analyse af markedstendenser og kundeadfærd for at identificere muligheder for vækst og udvikling af nye produkter.
Identificering af måder at forbedre den operationelle effektivitet og reducere omkostningerne på, samtidig med at kvaliteten opretholdes.
Konsulent på deltid
84 timer pr. måned
30 €/hour
  • 2520 € pr. måned
  • Ingen yderligere omkostninger
Konsulent på fuld tid
168 timer pr. måned
25 €/hour
  • 4200 € pr. måned
  • Ingen yderligere omkostninger
Fortæl os om dit projekt
Få et tilbud!
Fire trin i rådgivningsmetoden
Analyse af situationen
Kritisk vurdering af de interne og eksterne spørgsmål omkring en organisation, der er iværksat som følge af et nyt projekt eller en ny opgave.
Hypotese
At søge en hypotesedrevet tilgang til problemet og forsøge at løse det, samtidig med at man fokuserer på den bedste antagelse.
Udførelse
Strategisk implementering ved hjælp af en designtilgang og virksomhedsmodeller for at opbygge en arbejdsstyrke, der er forenelig med planen.
Verifikation
Verifikation af de nødvendige tiltag, der er formuleret af teamet for at færdiggøre den korrekte fremgangsmåde.